If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
горе доло със всичко съм съгласен и аз - без това "Моето лично мнение е, че при това "чистене" в кофата си е*ал майката на въпросния клапан." тоя клапан е метален или смисъл някъв метал е и как ще му е..а майката според теб с един препарат къвто и да е той ? тоя спрей за който говориш остава едно мазно покритие та .. точно затова е подходящ в случея ама е подходящ щото няма да спече това нещо дето отваря и затваря не за друго ... просто така като гледам няма кво да му се развали на тва нещо от 1 чистене ...
Сега ще кажа при мен как се оправи : Значи прибирам се от работа и вече готов да го свалям наново въпросното моторче ама викам си да я поразтъпча малко излезнах на хубав път 1-ва до 7к оборота 2-ра до малко над 7 3-та в прекъсвач на 7600 пускам гаста и кво да видя оборотите се истрелват надоло и си заспиват на 800 ли на колко беше после покарах 5-6 км в града никво проблеми даже оборотите падат по бързо от преди и си залепват където трябва .. Та явно имам голяма картерна вентилация и се е смазало най после тва моторче без да го отварям хаха
както искаш така ме разбирай и все пак ако има някакъв проблем утре като паля и я карам ще пиша и тогава вече ще го свалям и ще пръскам с квото мога и ако и тогава не стане ще се съглася с мнението на някой колеги и ще си взема нов но на тоя етап всичко е 6+
alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
Fiat punto GT in progress ~200hp
човек разбирам че искаш да помогнеш ама според мен не си прав .. моторчето не е същото като на снимката мотора е с металния капак ЦФ1 и според мен нищо немога да му направя и как да не се чисти ???като спече от наслояване от масло + прах кво правиш за да се раздвижи ? купуваш си ново ли ? проблема е че не съм го омаслил и тоя препарат го е исушил и неможе да лагерува а запича .. утре ще го оправя и съм сигурен че ще стане иска едно ВД40 или карбураторен и е чук .. просто тва нещо вътре трябва да се движи свободно
Е затова като искаш да питаш трябва да опишеш подробно автомобила защото от 98г QV e с CF-2 с 1.5.5
А като си CF-1 няма проблем кисни колкото искаш .Но ако си свалял дросел внимавай при монтирането на дросела да не се получи от някъде пропуск на въздух от гарнитурките. Ако ти се занимава из другите форуми има начини са почистване на моторчета с разпояване и напълно отваряне.
Забележката се приема съвсем забравих за разликите в моторите .. да звучи добре да го почистя напълно отвътре обаче нз дали ще мога да се справя и да го събера отново така ако го разпоя пък и сега колата е добре мисля да не го барам
alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
Fiat punto GT in progress ~200hp
.. да звучи добре да го почистя напълно отвътре обаче нз дали ще мога да се справя и да го събера отново така ако го разпоя пък и сега колата е добре мисля да не го барам
Не пипай.После да няма да търсиш стъпков мотор.
Свали го както ти казах и го смажи и тва му е.Внимавай с гарнитурката да не я скъсаш.
И нещо което работи не се пипа.Все пак е ........тс
Comment